hastalskarelisa

En blogg om min vardag med mina hundar, hästar, många bilder och många inlägg! Hoppas du gillar min blogg och stannar kvar att läsa den ;)

Mysig dag med Hannah och Lisa :)

Hej hej!

Idag hade vi en liten sivmorgon som var skönt och i alla fall jag behövde det. Vi pt frukost och bestämde oss för att gå till några gamla vänner och sen äta glass u hamnen. Det var riktigt mysigt. Men istället för att äta glass så hade jag en laxbaguette, som jag hade inte haft på länge och den har jag saknat att äta ;)

Efteråt så kom vi hem och satt lite i solen med chokladkaka och pärondryck och kollade på en hästbok och sen spelade vi även lite ping-pong. Sen så gick vi ut med Henke (hunden).

Efter det så skulle jag åka till stan för att träffa en bra kompis! Det var riktigt mysigt. Vi köpte båda något i espresso house, hon kaffee och jag en morotsmuffin och smoothie, och satt vid hamnen med fin utsikt, mycket snack och mycket kul och mys.

Efter det så kom jag hem igen dör Hannah satt och väntade på mig. Vi hade gäster och satt och åt en riktigt gott middag tillsammans. Efter middagen tog vi lite bilder, och kollade på en film: Love Actually. Riktigt bra film, rekommenderar den, speciellt runt Julen. Vi åt och den sista biten av chokladkakan och drack lite Sprite och te.

En riktigt mysigt dag har det varit!! :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: