hastalskarelisa

En blogg om min vardag med mina hundar, hästar, många bilder och många inlägg! Hoppas du gillar min blogg och stannar kvar att läsa den ;)

Bogelys tyckte om kakorna! :)

Sitter just nu och gör lite läxor. Ska läsa en bok för Engelska. Den är faktiskt inte så dåligt, men inte bra heller. Läsde en så bra bok förra vecka, var klart med den så snabbt! Den var riktigt bra! 

Imorse red jag, som var härligt. Red med samma kompisen som jag red med igår, och det var riktigt kul! Vi hjälpte varan lite, och galloperade som var härligt. Också gick jag med Bogelys lite efteråt ute, men som alltid har hon mycket energi ute och jag vill inte att hon springer iväg, så jag gör det Måndag istället med en annan kompis. Efter ridningen tvättade jag hennes ben lite med vatten, och gav henne kakorna som jag gjorde igår. Hon tyckte om de såååå mycket! Det var riktigt söt! Här kommer en bild av kakorna: 


Receptet kan ni hitta i en av de tidigare inlägg, och jag kan rekommendera de till alla, hästarna på mitt stall tyckte verkligen om det!!! ;) 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: