hastalskarelisa

En blogg om min vardag med mina hundar, hästar, många bilder och många inlägg! Hoppas du gillar min blogg och stannar kvar att läsa den ;)

Film!

Hej alla! Förlåt för lite sen update! Hade mycket att göra idag. Har inte suttit bakom min dator innan jag började mina läxor idag. Imorse red jag på min söttis :) Jag var tillsammans med två kompisar i stallet, och hade det kul tillsammans. Red mycket gallop, men inte för mycket :) Imorgon ska jag göra ungefär samma, och på Måndag ska hon ha en lugn dag med lite longering och ute-gående :) Sen har jag varait och shoppat lite, hos Hollister, bilder kommer senare! Efter det har jag gjort läxor, som jag har just gjort klart för idag, och nu ska jag kolla på film! Hörs! 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: