hastalskarelisa

En blogg om min vardag med mina hundar, hästar, många bilder och många inlägg! Hoppas du gillar min blogg och stannar kvar att läsa den ;)

Jag älskar mina hundar!

Woody är redan 6 och ett halv år gammal. Han är en jättefin och lugn hund, som jag älskar att vara med!
Denna hunden heter Buddy. Han är bara 1 och ett halv, fortfarande inte vuxen. Han är mycket mindre stor än Woody, men fortfarande är han också bäst!
Woody och Buddy är båda en Stabyhoun som ras. Båda mina hundar ser ut som en Golden Retríever och en Labrador. Mina hundar har jag tränat med. Lite agility med båda, men inte längre med Woody, bara med Buddy. Woody har ont vid höfterna, så att han kan inte hoppa längre. Men jag ska fortsätta med en ny agility kurs med Buddy.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: