hastalskarelisa

En blogg om min vardag med mina hundar, hästar, många bilder och många inlägg! Hoppas du gillar min blogg och stannar kvar att läsa den ;)

Berättar mer om igår och idag!

Hej allihoppa! Förlåt för ingen tidigare bloggning idag. Kommer några inlägg ikväll såklart!
 
Igår åkte vi med bil till min farmor. Det tog ungefär 3 timmar att komma ditt. Vi drack lite hos henne, och åkte till en pannkaka restaurang. Det var jättekul. Vi åt lite pannkakor och lite glass, och såg de där söta ponnysar, och sen tog vi hem henne till hennes hus, och körde tillbaka till våran egen hus. När vi var tillbaka så hoppade vi i simbassängen och badade lite, som var så skönt! Åt lite pommes och salad, och tittade på TV.
 
Sen idag hade jag en sovmorgon. Jag åt lite frukost och hoppade i simbassängen som var så himla skönt. Sen har jag solat i trädgården och sånt, och simmat även mer. Härligt väder var det idag! :)
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: