hastalskarelisa

En blogg om min vardag med mina hundar, hästar, många bilder och många inlägg! Hoppas du gillar min blogg och stannar kvar att läsa den ;)

Berättar om hela veckan i Österike! :)

Denna veckan i Österike har varit mycket kul, med många olika och roliga saker!
 
Bilen: Hela dagen har vi sutit i bilen med massa skratt, film och gott mat! Mysigt tycker jag i alla fall!
 
Sovmorgon: Sovmorgon, behövdes jag efter att vakna 6:30 på morgonen i semester. 
 
Rafting: Rafting på en stor båt på en vild flod, med många vågor och simning i detta kalla vattnet!
 
 
Hästridning: Gallop upp på en stor berg, SCARY men jättekul! ;)
 
 
Berg/glaciär: Lång bergpromenad med hundarna på bergen och kollade på en stor glaciär! Fint! 
 
 
Promenader med hundarna: Många långa promenader med hundarna! 
 
Simning: Varje dag låg vi i vattnet och badade, både i simbassäng och i en stor sjö. Härligt! :)
 
 
Härligt väder: Hade härligt väder hela veckan! 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: