hastalskarelisa

En blogg om min vardag med mina hundar, hästar, många bilder och många inlägg! Hoppas du gillar min blogg och stannar kvar att läsa den ;)

Skolan, simning och god mat!

Hej allihoppa! Godmorgon! Igår har jag varit till skolan, och tittat runt, och lärt känna massa goa människor. Också har jag ätit lite brownies och sånt. När jag kom hem så hoppade jag i simbassänget direkt, och sen cyklade jag till en stormarknad för att köpa lite mat. Vi åt spagetti. Mums!
 
Idag börjar skolan på riktigt tror jag. Först ska vi se vilka lektioner vi har varje dag, och sen börjar lektioner, men jag vet inte säker, eller så börjar det nästa veckan på riktigt, och mán är på skolan och lär känna nya männiksor denna tiden istället kanske. Vi får se! Men vi hörs senare!
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: