hastalskarelisa

En blogg om min vardag med mina hundar, hästar, många bilder och många inlägg! Hoppas du gillar min blogg och stannar kvar att läsa den ;)

Godmorgon allihoppa!

Godmorgon allihoppa! Kanska lite sent att säga godmorgon redan, men men... Idag ska jag rida på Jack, som ska vara riktigt kul! Sen måste jag göra läxa, och sen ska vi ha en mysig kväll ikväll! Låter som en bra dag tycker jag! Vad är era planer för idag?

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Fanny & Filippa - Hästblogg
skriven :

fin blogg,besök gärna vår och släng gärna in en kommentar :) Allt bra? !

2 Moah Svantemark ♥
skriven :

Fin blogg! Haft en bra dag?
Kram!

3 Ella
skriven :

Superdupergullig liten häst :D Kika gärna in på min blogg / Ella och Blondie!

4 maja
skriven :

Hej! Grymt fin blogg, verkligen :D

Skulle vara GULD värt om du skulle vilja klicka in på min blogg och ställa nån fråga i min frågestund, skulle verkligen bli jätteglad! :D

Kram<3