hastalskarelisa

En blogg om min vardag med mina hundar, hästar, många bilder och många inlägg! Hoppas du gillar min blogg och stannar kvar att läsa den ;)

Mys-Lördag!

Har verkligen gjort så mycket idag. Har bara haft det mysigt med film, gick ut med hundarna, packat mina saker och lite saker som dessa. Bara haft en mysig Lördag, och pratat med några vänner såklart också! :) Imorgon ska det vara bloggpaus. Nu får se hur lång det kommer vara själva här på bloggen. Men när jag kan blogga, så bloggar jag såklart! 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 alice
skriven :

kan du inte skriver lite mer om dina känslor?

Svar: okej, ska jag göra!
hastalskarelisa.blogg.se

2 feliciaenderborg
skriven :

Hejsan! Jätte fin blogg kolla gärna min någon gång :)

Hoppas ni får en bra dag
// Felicia.E


Ps. Vill du att jag fixar header åt dig?