hastalskarelisa

En blogg om min vardag med mina hundar, hästar, många bilder och många inlägg! Hoppas du gillar min blogg och stannar kvar att läsa den ;)

Ridningen igår Carl- bästa lektionen ever!

Hej allihoppa!
Nu är jag tillbaka igen! Bloggandet och uppdateringen på bloggen var inte så bra, jag vet, men det kommer förbättra sig. Blogg.se funkade inte, och inte appen på mobilen heller. Men hoppas det kommer funka nu en stund. 
 
Idag och igår har jag haft toppen dagarna! Igår var det ridningen som gick riktigt bra! Jag red dressyr på Carl, och det gick bara bättre än bäst! Vi fick skritta, trava och gallopera och tänka mycket på hur vi sitter på hästen. Normal lutar jag lite för mycket framåt, men igår så satt jag bara perfekt kändes det som! Jag satt rakt i sadlen, med skänklorna nedåt. Det gick bra i båda traven och gallopen, i båda varven! :) 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: