hastalskarelisa

En blogg om min vardag med mina hundar, hästar, många bilder och många inlägg! Hoppas du gillar min blogg och stannar kvar att läsa den ;)

Gästbloggning av Hannah (långt inlägg!:))

Oj jisses vart skall man börja!
Hela dagen igår var bara helt fantastisk och  det måste vi göra om , vi var ute med min hund Henke och sedan så spelade vi massor med roliga spel som tillexempel fia med knuff och monopol, svartepeter och gissa vem.
resatn av dagen fram mot kvällen så skulle vi titta på en skärckfilm om vampyrer, dracula, varulvar och spöken men det ville inte Lisa så vi bytte kanal till 4:an där vi istället tittade på Ghost Whisper och mammewn som talar med hundar med Cecar Millan.
Idag började vi dagen med att käka frukost och sedan gå på morgonpromenad med min hund, vi gick ner tillhundbadplatsen där Henke fick simma efret en tennisboll.
Nu sitter vi och käkar lunch och skall efter det skall vi plocka undan alla saker från mitt rum, kanske drar man ner till hamnen och lägger sig på stranden och göttar sig till och med om jag vågar hoppa ner i havet en snabb om paddan.
Jag och Lisa har gjotr hemmagjord glass så när vi behöver svalka oss är det bara att hämta den ur frysen, vi gjorde äggtoddy glass som jag aldrig gjort tidigare så vet ej svaret om det är ätbart än :).
Tanken nu är väl att vi bara skall ta det lite lugnt och bara göra det vi allra bäst tycker om, att nuta av den friska luften.
Tänkte att jag skall överraska Lisa med att spela Kubb i Vår trädgård om hon vill vilket jag hoppas på.
Det har varit jätte kul och kommer att bli ännuro.igare nästa gång vi träffas som inte blir på ett ganska bra tag nu :)
Lycka Till Lisa med alla dina nya äventyr.
 Detta är du och jag
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: