hastalskarelisa

En blogg om min vardag med mina hundar, hästar, många bilder och många inlägg! Hoppas du gillar min blogg och stannar kvar att läsa den ;)

Live your Dream, Njut av livet (lång personlig inlägg)

Att leva sin dröm är det viktigaste i livet. Gör vad DU, just du vill göra, och inte vad dina föräldrar vill att du ska göra. Klart man måste äta rätt och sova bra, men leva ditt liv också! Ha kul med dina kompisar, ta emot utmaningar, och kör allt vad du kan för att nå ditt dröm. Om det är att rida SM, men inte har börjat rida rikktigt än, eller om det är att spela med Svenska landslaget, men kan inte springa snabbt,vad som helst det är, kör för det! Whatever your dream is, go for it, and do whatever you can to make it come true!
 
Jag har alltid viljat ha en egen häst, och det kommer närmare och närmare. Först fick jag rida på ridskola, nu får jag kanske en hyr häst eller medryttarhäst, och nästa steget är en egen häst!
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: