hastalskarelisa

En blogg om min vardag med mina hundar, hästar, många bilder och många inlägg! Hoppas du gillar min blogg och stannar kvar att läsa den ;)

Min hund Buddy till veterinären (en lång och personlig inlägg)

Idag har vi varit till djursjukhuset med Buddy, för att hans tassar hade blod på de. Vi gick ut på Lördag kväll, och de var det fyrverkeri som människor sätte på. Buddy blev jätterädd, och ville bara springa hem så fort det bara gick. Han trampade på marken för hård, och började blöda. Vi tvättade det direkt, och sen slutade det blöda och vi tyckte att det såg bra ut, och vi gick och lägga oss.
 
Men idag såg vi att det började blöda igen, och vi gick till veterinären som tittade på det. Hon sa att vi ska tvätta det varje morgon och kväll, och hunden får inte slicka på det, så vi har en huva rund hans huvudet nu. 
 
Så söt du är Buddy, jag verkligen hoppas att du blir bättre snart, och vi ska verkligen göra allting att hjälpa dig!! :)
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: