hastalskarelisa

En blogg om min vardag med mina hundar, hästar, många bilder och många inlägg! Hoppas du gillar min blogg och stannar kvar att läsa den ;)

Mina planer och tacdk för alla era fina kommentarer! :)

Godmorgon allihoppa!
 
Tack för alla era fina kommentarer! :) Tack så jättemycket! Läser verkligen alla, det vet ni! :)
 
Fin väder idag, skönt!
 
Kan ni skriva in alla era bloggar som e kommentar på denna inläggen, så att jag kan också titta på era bloggar!?
 
Idag ska vi lägga in alla mina saker i en lastbil, samma som imorgon och på tisdag.  Och då på Onsdag så ska vi åka till Tyskland och ta ut alla sakerna!
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Felicia
skriven :

Hej!
Vi har ett åsiktisinlägg på bloggen, vore kul om ni andra hästbloggare ville säga er åsikt i frågan ;)
Ha en toppen dag
http://asslatjejerna.blogg.se/2012/july/vad-tycker-du.html#comment
Direktlänk:

Svar: Ska jag göra! :)
hastalskarelisa.blogg.se