hastalskarelisa

En blogg om min vardag med mina hundar, hästar, många bilder och många inlägg! Hoppas du gillar min blogg och stannar kvar att läsa den ;)

Njuta av livet!

Nu har jag packat lite kläder och sånt, men inte klar än. Men tror att jag först gör några inställt blogginlägg för denna veckan, några långa inlägg! Såklart mobilbloggar jag också, och tar datorn med mig också! Vi förväntar mycket uppdatering!
 
Solen lyser, härligt! Ska vara ute senare hoppas jag, så mycket jag kan och njuta av livet! Ikväll ska jag till Hannah igen! :)
 
Jättesöt film! En hund badar! :)
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Amanda
skriven :

Hej finis, snygg blogg! :)

Svar: Tack! :)
hastalskarelisa.blogg.se

2 Marina - Ryttare
skriven :

Hej, skulle vara kul om du ville läsa mitt senaste åsiktsinlägg och kommentera vad du tycker. Skulle betyda jättemycket om du gjorde det. Klicka bara på länken nedanför så kommer du till inlägget.

http://sweetmesweet.bloggplatsen.se/2012/07/14/8242786-kanner-mig-sjukt-stark-dp-inlagg/

Hoppas du får en fortsatt grym kväll ♥

Svar: Ska jag göra! :)
hastalskarelisa.blogg.se