hastalskarelisa

En blogg om min vardag med mina hundar, hästar, många bilder och många inlägg! Hoppas du gillar min blogg och stannar kvar att läsa den ;)

Många promenader med olika hundar! ;)

Igår hade jag ingen lust att blogga. Men idag har jag besttämt mig att blogga. Igår gick jag på typ 3 promenader med olika hundar. Först en promenad med mina egna hundar, sen en promenad med Willy, och sen en till promenad med mina egna hundar i regnet. Willy är en snäll terrier som är 9 år gammal. Nära mitt hus bor han med en gammal kvinna som kan inte riktigt gå ut med honom, så jag gör det nu! :)
Idag ska jag vara ute mycket igen, gå ut med alla 3 hundarna, Woody, Buddy och Willy. Kanskke ska jag äta glass i hamnen och köpa en ny lampa för i mitt ny rum.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: