hastalskarelisa

En blogg om min vardag med mina hundar, hästar, många bilder och många inlägg! Hoppas du gillar min blogg och stannar kvar att läsa den ;)

Hej Hej

Hej allihoppa! Har mycket att göra idag! Inte så mycket tidf att blogga, bara snabbt!
Idag gick jag till tandläkaren först och tog ut mitt tandställning. Äntligen! Så glad jag är!!! :) Sen gick jag till tävlingen, för att se om jag fortfarande kunde rida, men tävlingen var slut redan... Sen gick jag till hamnen, åt en macka, och sen gick vi på båten på vattnet. Riktigt skönt! :) Göra mycket läxa, och sen till Hannah! :) Vad har ni gjort idag?
Om jag har tid idag, så lägger jag upp en till del av frågestunden, annars lovar jag att den kommer imorgon! I promise! Hejdå, måste åka!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: