hastalskarelisa

En blogg om min vardag med mina hundar, hästar, många bilder och många inlägg! Hoppas du gillar min blogg och stannar kvar att läsa den ;)

Överraskningen

Överaskningen är att jag ska berätta något för er!
Jag ska flytta till Tyskland! Vi har redan köpt ett hus där och har redan ett skola som jag ska gå på. Också ska jag kanske, det hoppas jag verkligen på, få en egen- eller skötarhäst! Ska sakna alla mina kompisar här såklart, men det kommer också vara jättekul på en ny äventyr med nya kompisar. Om ni har några frågor, bara fråga här på bloggen! :) Fråga på!
Ska också berätta lite mer om vilken häst jag vill ha i Tyskland, men vet inte säkert än. Tänker fortfarande hur gammal den ska vara och vilken ras och sånt. Om ny har några ideer, kommentera gärna!
Har ridit på ridskolor för typ 8-9 år. Första egen/skötarhäst. Vad ska jag söka efter!? Kommentera!



Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Sofie karlsson
skriven :

Jag tycker du ska leta efter en häst/ponny som är rätt gammal, men väl riden/körd. jag har haft egen häst i snart 3 år, och hon blir 21 på fredag. hon är en dröm, så om du vill ha en väl uppfostrad ska du också kolla efter en travare, för de är uppfostrade tidigt för att de ska gå på travet. min häst är travare, men hon har inte gått på travet, för hon skadade sig som yngre. det är de tipset jag kan ge :)

Svar: Tack! :)
hastalskarelisa.blogg.se