hastalskarelisa

En blogg om min vardag med mina hundar, hästar, många bilder och många inlägg! Hoppas du gillar min blogg och stannar kvar att läsa den ;)

Hälsning från Hannah i Düsseldorf

Hejsan allihopa!
Nu är jag hos Lisa i düseldorf och jag har fått se en massa saker, lisa mötte mig på flygstationen och sedan fick jag se en liten del av stan.
När jag landat lite ville Lisa visa mig hennes skola och stallet så vi cycklade totalt 16 km, 8 km dit och 8km hem inte illa för mig som varit uppe sedan 6.00 och sedan åkt till köpenhamns flygplats.
Idag har jag varit på aquazoo här och det har varit awsome!
Skall nu till den tyska bion och titta på James Bond Skyfall.
Ha det gött alla så berättar lisa mer sen.
Puss puss kramar Hannah :)
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: