hastalskarelisa

En blogg om min vardag med mina hundar, hästar, många bilder och många inlägg! Hoppas du gillar min blogg och stannar kvar att läsa den ;)

My BFF!

Godmorggon allihoppa! Har just ätit frukost tillsammans med Hannah! Riktigt mysigt! 
 
Idag ska vi till en Aquazoo, och ikväll ska vi se Skyfall! Riktigt kul asså! Igår har vi varit till flygplatsen för att hämta Hannah, och sedan hoppade vi upp på cyklarna och cyklade till skolan. Vi kollade lite, och sedan cyklade vi till min ridning. Hannah såg Jack och Carl och hon såg ridplatsen med en lektion. Vi gick också till ett cafe, som vi drack lite te och åt en toast. Gott! ;) Sedan cyklade vi hem, men då började det regna jättemycket, så vi var helt blöt när vi kom hem. Men det var fortfarande mysigt att cykla tillsammans i regnet! ;) 
 
Jag är så glad att hon har äntligen kommit hitt! Hon har äntligen kommit och sett mitt nya hus, mitt nya rum, mitt nya skola, mitt nya ridningen och allt det andra som är ny! Riktigt kul! Jag har saknat henne så himla mycket innan! :) 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: