hastalskarelisa

En blogg om min vardag med mina hundar, hästar, många bilder och många inlägg! Hoppas du gillar min blogg och stannar kvar att läsa den ;)

Natti natti!

Hej alla läsare! Idag en annan inledning, vad bra va?! Ska snart lägga mig. Har varit en kul dag med många roliga och lyckliga upplevelser, som kanske kommer på bloggen senare, men inte än.

I skolan var det också kul. Hade teatre i 2 timmar och kollade på film, den filmen som vi ska spela med vår teatergrupp! Kul! Men vi hörs! Natti natti!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 a
skriven :

fin blogg!
Jag kommer uppdatera live från sthlm horseshow nu i helgen missa inte det!

Svar: Tack!
hastalskarelisa.blogg.se

2 K
skriven :

gud vad kul! du kan gärna berätta mer om dina lyckliga upplevelser! ;))

Svar: Ska jag gora, men senare! ;)
hastalskarelisa.blogg.se