hastalskarelisa

En blogg om min vardag med mina hundar, hästar, många bilder och många inlägg! Hoppas du gillar min blogg och stannar kvar att läsa den ;)

Onsdag! 28/11

Hej allihoppa! Har kommit hem en stund sen. Kollar på TV just nu. Ska kanske på en concert från skolan senare ikväll.

Har varit i skolan idag som var riktigt kul! Först så hade vi några lektioner, sen skulle jag åka till ett djurterapi för min projekt och sen tillbaka till skolan med teatre, Tyska och Engelska; så en jättekul dag! ;)

Djurterapi: det var riktigt kul att se. Alla människor fick hålla och klappa en babykanin, och sen gjorde en annan person många tricks med hunden. Det var riktigt kul att se! :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 K
skriven :

Wow många lektioner, men låta spennande!