hastalskarelisa

En blogg om min vardag med mina hundar, hästar, många bilder och många inlägg! Hoppas du gillar min blogg och stannar kvar att läsa den ;)

Skolan

Skolan idag kanske ganska kul! Hade en teateruppsining som gick jättebra! Sen hade jag en presentation också, som gick okej med! ;) 
 
Igår i skolan var det inte riktigt något speciellt, bara tråkiga lektioner...
 
Ska snart åka till min gamla praktikplats som var en djursjukhus (bara liten) och intervjua de! Kul att åka tillbaka igen! Nu måste jag komma upp med mera frågor!
 
Just nu sitter jag i mitt rum med Buddy och bloggar! Riktigt söt är han! ;) 
 
Denna bilden tog jag av Buddy när vi kom tillbaka från en promenad i regnet. Har just varit på promenad med! ;)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 K
skriven :

Söööööööt!