hastalskarelisa

En blogg om min vardag med mina hundar, hästar, många bilder och många inlägg! Hoppas du gillar min blogg och stannar kvar att läsa den ;)

Berättar om hela min Sverige vecka!

Hej allihoppa! 
Ska berätta om hela min Sverige vecka! :) 
 
På Söndag så skulle vi åka till Sverige med bilen. Det var en lång resa, men också mysigt met god mat! På Söndag kväll var jag hos Hannah! :) 
På Måndag så red jag med Lisa på hennes häst Urdur! Det var riktigt kul! Vi red lite båda två. Jag såg också hennes nya häst Teitur, som var riktigt söt! :) Vi red dressyr med gallop och ställing och böjning och skänkelvidningar! Riktigt kul var det!
På Tisdag åkte jag till min gamla skola. Det var riktigt kul att se alla mina gamla vänner igen, som Lisa och Alice, och jag lärde känna några nya människor! :)
På Onsdag så åkte jag till Hööks för att köpa några nya ridkläder, som kommer upp här senare! Sen gick jag på en jättelång promenad med hundarna och gjorde lite läxa. 
På Torsdag så hade jag sovmorgon först. Sen åkte jag med till Hannahs ridning, som var riktigt kul att se, och jag åkte till den andra ridskolan som jag red innan och kollade lite runt där också! :) När jag kom hem så gick jag till Hannah och kollade på film med riktigt god mat! :)
På Fredag åkte jag hem igen... 
 
Kommer många bilder senare i ett bildbomb! :) 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 K
skriven :

Vad skoj! Vem lärde du känner på ISH?

Svar: Din vän! Vad heter hon igen??
hastalskarelisa.blogg.se