hastalskarelisa

En blogg om min vardag med mina hundar, hästar, många bilder och många inlägg! Hoppas du gillar min blogg och stannar kvar att läsa den ;)

Godnatt!

Hej allihoppa! Har inte bloggat så mycket... jag vet, men jag har ingen internet. och nu så hade jag skrivit en jättelång inlägg, men de är allt borta igen efter en sekund... men i alla fall har jag haft en riktigt kul och roligt dag idag:

Imorse gick vi till en köpcentrum, och jag köpte en jacka, en tröja och en T-shirt. Sen gick jag ut med hundarna, och sen skulle jag åka till stallet var Lisa's hästar står! där stod de, Teitur, den riktig söta nya hästen, Urdur, som är jättesnäll och vi skulle rida henne, och Fjadladis, som är riktigt fantastiskt med!

Vi borstade Urdur, sadlade henne, och gick in i paddocken. Vi båda red mycket! Galopp, trav, skritt, skänkelvidningar och böja och ställa. Det var riktigt kul och mysigt!!! :)

Ikväll sover jag över hos Hannah igen! :) Har ätit lite kaka, som vi har köpt idag, nu ska vi prata lite och sen blir det godnatt! Natti natti! Vi hörs imorgon!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: