hastalskarelisa

En blogg om min vardag med mina hundar, hästar, många bilder och många inlägg! Hoppas du gillar min blogg och stannar kvar att läsa den ;)

Härligt väder idag, uppdatering på kvällen idag! ;)

Förlåt för nästan ingen bloggning idag. Har inte gjort så mycket idag faktiskt, detta var vaför jag inte bloggade så mycket. Men skulle såklart uppdatera lite. Kommer ett inlägg sen också, då får ni uppdateringen ikväll istället.

Idag har jag varit ute med hundarna mycket, både lekade och gick på promenad med de! Var härligt häder att göra det idag! Solen lyssade, blåa himlen, jätteskönt! :) sen har jag gjort lite läxa, haft en mysigt kväll med familjen, kollat på TV och lite sånt. Vad har ni gjort idag?

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-1/3477514/images/2012/pic_506a0e71e087c319e4d920c9.jpg" class="image">

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: