hastalskarelisa

En blogg om min vardag med mina hundar, hästar, många bilder och många inlägg! Hoppas du gillar min blogg och stannar kvar att läsa den ;)

Hej allihopps! Jag är tillbaka! :)

Som jag har sagt, skule jag börja blogga igen! Har varit till Sverige som ni vet och såg alla mina kompisar igen! Har verkligen saknat de! Nu är jag tillbaka, och fortsätter blogga på igen som normallt! :)
 
Idag har jag inte gjort så jätteycket. Har varit ute med mina hundar på en jättelång runda, gjort läxa, kollat på en film, och lite sånt. Nu så bloggar jag först, och tror att jag ska göra lite mer läxa sen. Har så himla mycket.... Verkligen inte kul! :( 
 
Kommer en lång inställt senare om hela min veckan i Sverige! :) Håll koll! 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 K
skriven :

yes, vad bra! och glöm inte att tar foto på dina ridbyxor (det var väl det, eller?) du köpte ett tag sen! ;)

Svar: Ska jag göra! :)
hastalskarelisa.blogg.se