hastalskarelisa

En blogg om min vardag med mina hundar, hästar, många bilder och många inlägg! Hoppas du gillar min blogg och stannar kvar att läsa den ;)

Simningen pa Onsdag

Som sagt skulle jag beratta och blogga mycket i helgen! Har kommer det!
 
Som sagt sa simmade jag pa Onsdag. Lite trakigt faktiskt, men ocksa kul! Dar var nagra ruschbanor (men inte hur man stavar det), men de gick inte sa jattefort... Men det var fortfarande kul och roligt att vara tillsammans med alla! Sen at vi lite mat, som var jattegott! Har inte haft det pa lange! Och sen akte jag hem och gjorde lite laxa. 
 
Aven om man ar helt olika, sa kan man fortfarande vara basta vanner! :) Verkligen alskar bilden!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 K
skriven :

så söt bild!

Svar: Tack!
hastalskarelisa.blogg.se