hastalskarelisa

En blogg om min vardag med mina hundar, hästar, många bilder och många inlägg! Hoppas du gillar min blogg och stannar kvar att läsa den ;)

Bada kul och trakigt dag pa skolan. Lang inlagg!

Har typ kommit hem klockan fem idag, darfor har jag inte bloggat mycket innan idag. Lang skoldag, med mycket att gora. Mandag morgon, forsta lektion: idrott, hur kan man tanka sa. I regn och ute, men det var faktiskt ocksa lite kul att vara ute and to motion your body. Sen hade vi musik 2 timmar, matte som jag fick sa mycket laxor for igar, och tyska som var kul!
 
Sen efter skolan, sa skulle jag prata om min Personal project. Jag var dar, men hon hade typ nastan ingen tid for mig. Nej, hon skulle ga till ett meeting istallet. Nu maste jag gora det sjalv istallet som laxa, som om jag inte hade no redan. Sen regnade och askade det pa vagen tillbaka, men sen nar jag kom hem sa borjade solen lysa igen! :) Inte bara en dalig dag! ;) At lite, varit ute med hundarna, bada pa promenad och lekade i tradgarden, och sen blogga och laxa. Men vi hors senare!
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: