hastalskarelisa

En blogg om min vardag med mina hundar, hästar, många bilder och många inlägg! Hoppas du gillar min blogg och stannar kvar att läsa den ;)

For ni nya blogglasare!

Lite om mig, for ni nya blogglasare!
 
Jag heter Lisa. Jag har just flyttat fran Sverige till Tyskland. Jag alskar hastar, och alla andra djur som hundar speciellt. Tycker om att vara med mina vanner, mala och ga ut med hundarna. Just nu har jag prao, och jag jobbar hos en veterinar. Jattekul! Katter, kaniner, hundar, igelkott och fagel. Far hjalpa till med operationer, att rensa tanderna, krama pa djuren naturligt, och mycket mer! Nar jag jobbar senare i mitt liv, vill jag garna vara veterinar!
 
Jag har tva hundar, Woody och Buddy, som ni kommer se manga bilder av har pa bloggen!
 
 
Pa denna bloggen far ni lasa allt om min vardag, djur, ridningen, mina hundar, vanner och mycket mer!!
Skulle vara kul om du skulle stanna att lasa min blogg ocksa, som manga andra!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: