hastalskarelisa

En blogg om min vardag med mina hundar, hästar, många bilder och många inlägg! Hoppas du gillar min blogg och stannar kvar att läsa den ;)

Godmorgon!

Hej allihoppa!! Godmorgon godmorgon! Inte så många planer för helgen än, men ska berätta lite. Idag ska jag ringa olika ridskolor och hoppas vi på att jag får börja rida nästa vecka. Vi ska också åka till stan, och köpa lite kläder kanske. Också ska jag såklart gå ut med hundrna några rundor idag, och kanske träna lite. Ska prata med mina bästisar ikväll, som jag gjorde igår också! Jättekul att kunna prata med människor man saknar på Skype! Ikväll ska vi bara mysa med familjen.

Imorgon ska vi kanske till en festival här. Men vi får se om vi åker, och om det är kul.

Hade ett inställt inlägg som jag skrev igår, men den gick bort. Ska skriva nya inställt idag!

Men vi hörs senare!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 my törnqvist
skriven :

sv: tack sötis!

2 hannah
skriven :

Aw Lisa!
klart att jag saknar dig med men det bästa av allt är att vi skypar, hoppas att det går bra med din ridskola/ att du får en plats på en menar jag.
Puss och kram