hastalskarelisa

En blogg om min vardag med mina hundar, hästar, många bilder och många inlägg! Hoppas du gillar min blogg och stannar kvar att läsa den ;)

Hej hej

Hej allihoppa! Förlåt för nästan ingen bloggning idag! Hade för mycket att göra, men här kommer fortfarande ett inlägg om dagen.

Idag har jag jobbat till 12:00, sen har jag chillat lite, kollat på film, gick på promenad med hundarna, och sen till ridningen! Var jätteskönt och jättekul att bara sitta på en häst igen! Hade verkligen saknat det. Men troligen ska jag fortfarande prova att hitta en annan bättre ridskola.

På jobbet gick det riktigt bra! Inte så många människor idag, men det var okej. Fick hjälpa till med många andra saker också som att gå ut med veterinärens hundar och sånt! Riktigt kul!! :D

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 K
skriven :

Vilken är din favorit film?

Svar: Alla filmer fran Twilight!
hastalskarelisa.blogg.se