hastalskarelisa

En blogg om min vardag med mina hundar, hästar, många bilder och många inlägg! Hoppas du gillar min blogg och stannar kvar att läsa den ;)

HELG nu och LOV snart och tillbaka till min praoplats att saga hej!

Hej allihoppa! Helg ar det igen! En riktigt lang helg for mig! Har fri till Torsdag nasta vecka! Sen har jag bara 2 dagar kvar, och da ar det helg igen! Snart ar det ocksa lov! Jattekul assa! 
 
Harligt vader var det idag. Har varit pa skolan, inte riktigt nagot speciell idag. Sen sa skulle jag hamta min cykel fran en cykelreparator, och cyklade direkt till min gamla prao plats (veterinar) for att saga hej! De var jatteglada att se mig igen, och jag de! Hoppas att jag kan ga tillbaka dar nagon dag! Skulle verkligen vara jattekul!
 
Sen cyklade jag hem, bloggade och tittade pa lite andra bloggar, och nu ska jag dricka en kopp te! Vi hors senare!
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Emina
skriven :

Gud vilken gullig prick på bilderna! :)