hastalskarelisa

En blogg om min vardag med mina hundar, hästar, många bilder och många inlägg! Hoppas du gillar min blogg och stannar kvar att läsa den ;)

HELG

Godmorgon allihoppa! Antligen HELG. Idag har jag en lang sovmorgon, var sa himla trott efter denna langa veckan. Pa Mandag borjar jag jobba igen, for en till vecka. JATTEKUL men jattetrottande! ;)
 
Mina planer for denna helgen ar att soka (och hitta hoppas vi pa) en bra ridskola att borja rida igen! Sen ska jag forbereda lite infor skolan, blogga saklart, prata med vanner och bara chlla pa livet med till exempel hundarna!
 
Ska ata lite frukost nu! Hejda!
 
Taggar: Bilder pa hundarna;
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 my törnqvist
skriven :

Hej tjejen!
Jättefin blogg du har :) Läs gärna min blogg om du vill, kram på dig <3

Svar: Jattefin blogg du ocksa! :) Laser den varje dag!! <3
hastalskarelisa.blogg.se