hastalskarelisa

En blogg om min vardag med mina hundar, hästar, många bilder och många inlägg! Hoppas du gillar min blogg och stannar kvar att läsa den ;)

Ridit Mr. Manny! Jattekul! Antligen ridit igen!

Hej allihoppa! Imorse har jag som ni vet ridit! Det vara jattekul! Jattefin ridskola. Stora paddockar och stor ridhaller. 
 
Hasten som jag red heter Mr. Manny. Han var jattefin! De sa att han var finaste ridskolehasten! Han var lugn och lyssnade jattebra. Han var en stor svart hast. Hade inte mobilen med mig, darfor ar det ingen bild pa honom. 
 
Vi gjorde lite dressyrovningar med alla andra namner. Isallet for volt kallade de det for circle. Istallet for Vant snet igenom, sa kallade de det nagot sant: vaxeln ganse hofslag. Nagot sant, vet inte hur man skriver det, och mycket mer, men jag glomde alla namn redan! :)
 
Det var en kul lektion, antligen pa en hast igen, men det var bara FOR latt. Jag visste allt detta redan, och de andra i gruppen var typ "sma barn". Jag ska byta till en annan lektion istallet pa denna ridskolan. 
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: