hastalskarelisa

En blogg om min vardag med mina hundar, hästar, många bilder och många inlägg! Hoppas du gillar min blogg och stannar kvar att läsa den ;)

Ridningen forsta gangen pa denna nya ridskolan med Karl

Har varit till ridningen som var riktigt kul! Mycket battre an de andra ridskolor! Denna var stor och proffessionel! 
 
Fick rida en jattestor hast som heter Karl. Riktigt fin vit hast, som ar snall och lyssnar bra, men som ar sa mycket storre an sig sjalv. Man kanner det aven nar man sitter pa honom! Ska fortsatta rida pa denna ridskolan, och det kommer att vara jattekul! De sa att jag rider valdigt bra och att jag kan redan ga till nasta guppen!
 
Men nu ska jag ut med hundarna i skogen! Hors senare!
 
Kommer bilder pa honom senare om jag kan ta dem. 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Matilda
skriven :

Nu är Dagens blogg avslutad :) Tack för att du var med! Kram, Matilda.