hastalskarelisa

En blogg om min vardag med mina hundar, hästar, många bilder och många inlägg! Hoppas du gillar min blogg och stannar kvar att läsa den ;)

Svar pa Fragestunden!! :)

Hur varmt är det hos dig?

Idag ar det typ 18 grader, men det kommer att vara varmare i helgen!

Ska du börja rida igen?

Ja, såklart jag ska! Saknar det jättemycket! I helgen ska vi söka efter ridskola.

Vad är det roligaste du har varit med om?

När jag kom tredje i en tävling med min favorithäst Sammie!

Hur gammla är dina hundar?

Buddy är 2 år och Woody är 7 år!

Vad gillar du mest att göra i fritiden?

RIDA, vara med mina hundar, vara med djur, måla, vara med vänner!

Vad är ditt favorit ämne?

Art, att måla och sånna saker! Är väldigt bra på matte, men också på Engelska och andra språker.

Har du kille?

Nej, det har jag inte än.

När ska du svara pa frågorna?

Nu, idag!!

Vad heter din favoritlarare pa skolan?

Min favoritlarare ar min nya tyska larare, lararen Cullman.

vilket smink tycker du mest om?

Tycker mest om nagellack och mascara!

Tack så mycket for alla frågor!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Hannah
skriven :

okej då vet jag