hastalskarelisa

En blogg om min vardag med mina hundar, hästar, många bilder och många inlägg! Hoppas du gillar min blogg och stannar kvar att läsa den ;)

Svar pa kommentaren!

Forsta kommentar:
hey lisa! 

hows germany?? 
i was wondering if you've got an iphone because you blogg so much? :)) 

hope your good! :)
 
Tack sa jattemycket for kommentaren! Ja, jag har en iphone, darfor jag kan blogga mycket mer med manga olika bilder!
 
Tyskland ar jattekul!! Huset ar stor med en stor tradgard for hundarna att springa i. Skolan ar mycket jobb, men har redan nagra kompisar! Skypar varje dag med kompisar, som jag saknar, men jag kan fortfarande prata med alla, och kommer till Sverige igen ocksa! Praktikum var JATTEKUL ocksa! Varje dag hjalper jag djur med alla sorter djur.  Saknar det verkligen, vill gora det istallet for skolan! Basta tva jobbveckorna nagonsin!
 
Andra kommentar:
Vad ar din favoritmat?
 
Min favoritmat ar vegetariska burgare med pommes!!
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: