hastalskarelisa

En blogg om min vardag med mina hundar, hästar, många bilder och många inlägg! Hoppas du gillar min blogg och stannar kvar att läsa den ;)

Tack sa jattemycket for kommentaren!

Fick just en kommentar av vanner fran Sverige:
 
Hej Lisa! Hur känns det att bo i tyskland? Har du en snäll klass? några snygga killar...? ;) hahah vi saknar dig, Mika Emmy och Henny :)
 
Tack sa jattemycket for kommentaren!! Kommer saklart svara:
Jag tycker det ar kul att bo i Tyskland. Allt gar mycket snabbare, och dar ar manga mera manniskor som bor har. Jag saknar saklart alla mina kompisar i Sverige, och min gamla klass, men det ar ocksa kul att bo har! 
 
Ja, jag har en jattesnall klass har i Tyskland. Har redan nagra vanner fran alla platser pa varlden, som en tjej som kommer fran Japan som heter Lisa, en tjej fran Amerika som heter Rachel och nagra Hollandska tjejer som heter Philine och Sanne. 
 
Dar finns nagra fina killar har i Tyskland ocksa, men inte manga. En som heter Daniel, och en som heter Louis, men ingen mer an... 
 
Tack sa jattemycket for kommentaren, och jag verkligen hoppas att ni kommer kommentera och lasa min blogg mer!! :) Kul att ni fortfarande laser min blogg! 
 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: