hastalskarelisa

En blogg om min vardag med mina hundar, hästar, många bilder och många inlägg! Hoppas du gillar min blogg och stannar kvar att läsa den ;)

Tränar med hundarna!

Har just kommit hem från skolan. Denna dagen gick ganska snabb. Ska chilla lite och göra lite läxa, och såklart gå ut med hundarna också. Ja, lite sånt. Men imorgon ska jag göra något som är jättekul! Jag ska äntligen rida igen! Hoppas denna gruppen är mycket bättre! Lite svårare med människor som är lika gammla som mig i alla fall nu!

Just nu drycker jag lite te och tränar med mina hundar. Har just varit ute med de och lekade.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 K
skriven :

hahaha, gud vad söt!
Fler dagens bilder av dig själv? <3

Svar: Ska jag gora!
hastalskarelisa.blogg.se