hastalskarelisa

En blogg om min vardag med mina hundar, hästar, många bilder och många inlägg! Hoppas du gillar min blogg och stannar kvar att läsa den ;)

Bloggat i ett hel år!

Hej alla mina fina bloggläsare! Vill verkligen tacka er för att ni läser min blogg varje dag! jag har nu bloggat i ett år, och tänker inte sluta än! Kommetera en massa och läsa bästa bloggen såklart! 
 
För att jag har bloggat ett hel år så tänkte jag att vi skulle fira det med en frågestund! Fråga vad ni vill, och jag svarar! Klara, färdiga, GO!
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Melinda
skriven :

Hemma mys / fest?
Har du kille?
Zigg/Alk?
Har du haft sex?
Varför är du kär i hästar och hundar?
Ögon/Mage (på kille)?
Hur många bästa vänner har du, isf vem?

2 K
skriven :

Beskriv dig med tre ord!
Tre saker du gillar att göra mest i fritiden?
Bild på dig själv?
Favorit bok?
Vad ska du göra på helgen?

3 K
skriven :

Har du mycket självförtroende ?
Gråter du oftast, alltså i sängen osv?
Hur bra är du på att rida på en 1-10 skala? (10 är bäst).
Musikstyle?

4 Hannah
skriven :

Kan du inte skriver om dina bäster vänner, hur ni fortfarande snacka även om ni inte bor i samma land, vad du tycker är deras styrker och vad dom tycker om dig? Kramis