hastalskarelisa

En blogg om min vardag med mina hundar, hästar, många bilder och många inlägg! Hoppas du gillar min blogg och stannar kvar att läsa den ;)

Fragestund Svar!!!

Hemma mys / fest
Har du kille? Nej 
Zigg/Alk? Nej, aldrig zigg
Har du haft sex? Nej
Varför är du kär i hästar och hundar? Ska jag skriva en inlagg om! Bra fraga!
Ögon/Mage (på kille)? 
Hur många bästa vänner har du, isf vem? Kommer en inlagg om det!
Beskriv dig med tre ord! Att alltid vilja hjalpa andra, lugn, alltid glad
Tre saker du gillar att göra mest i fritiden? Rida, vara med djur, teater
Bild på dig själv? Kommer!
Favorit bok? Heartland
Vad har du gjort på helgen? Fest, rida, ut med hundarna, shoppa! Nasta helg kommer jag till Sverige! :)
 
Har du mycket självförtroende ? Ja, ganska, blir mer och mer med teater, det hjalper! Skriver en inlagg om det sen!
Gråter du oftast, alltså i sängen osv? Nej, inte ofta
Hur bra är du på att rida på en 1-10 skala? (10 är bäst). Jag vet inte. Jag har ridit i 10 ar, sa det gar bra! (6/7 kanske??)
Musikstyle? Hiphop, dance musik
 
Kan du inte skriver om dina bäster vänner, hur ni fortfarande snacka även om ni inte bor i samma land, vad du tycker är deras styrker och vad dom tycker om dig? Kramis Ska jag gora, gor jag en inlagg om! bra fraga! Maqnga ideer for nya inlagg! ;)
 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 K
skriven :

Yey, äntligen! Ser verkligen fram emot alla de nya inlägg!!!!