hastalskarelisa

En blogg om min vardag med mina hundar, hästar, många bilder och många inlägg! Hoppas du gillar min blogg och stannar kvar att läsa den ;)

Gör något bra av dagen

Hej allihoppa! Har just kommit hem. Skulle ju rida men istället beslutade jag att vara snäll till bloggen och mig själv, och bara blogga (ska göra massor kul som kommer upp som inställda när jag är iväg), chilla, göra mina massor av läxor och packa mina saker, annars skulle jag ha behövad göra det efter ridningen, och då skulle jag vara väldigt trött även innan resan började. 
 
Så istället jag jag göra några inställda som kommer upp i veckan! Kul! :) 
 
Quoten är från: www.nattstad.se/aliceejohansson
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 K
skriven :

Ofta att du blogga istället för att rida? :D