hastalskarelisa

En blogg om min vardag med mina hundar, hästar, många bilder och många inlägg! Hoppas du gillar min blogg och stannar kvar att läsa den ;)

Planer för idag

Är tillbaka från min semester! Nu kommer det mera mobilinlägg igen med, men såklart ska det vara långa inställda inlägg och åsiktsinlägg med! Ska försöka om jag kan lägga upp en varje vecka! ;) 
 
Planer för idag: 
Kanske till stallet
Läxor
Vara så mycket ute jag bara kan med det härliga vädret
Skype med Hannah ikväll
Ut med hundarna
Uppdatera mycket här på bloggen såklart!
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Thea
skriven :

Fin blogg!
Kolla gärna in på min blogg där jag bl.a. kör "dagens blogg" nu! :)
//Thea

2 K
skriven :

Yes, låter bra och kul! Fortsätt! Jag gillar sånna justgirlythings foto! :D