hastalskarelisa

En blogg om min vardag med mina hundar, hästar, många bilder och många inlägg! Hoppas du gillar min blogg och stannar kvar att läsa den ;)

VÄNSKAP - deepshit ;)

Vänskap är en av de viktigaste sakerna i livet tycker jag, och jag vet att många andra tror detsamma. Några gånger i livet vill man vara ensam, men man vill veta att sina vänner är alltid klara att hjälpa till. Detta är också vad REAL vänskap är. Att alltid vara där för din kompis, alltid vara där att hjälpa till, alltid vara där att lyssna på din kompis hennes/hans historier och aldrig glömma bort den andra personen (om man till exempel skulle flytta, så skulle ni fortfarande vara riktig bra vänner). 
 
Det finns så många falska vänner nu dagligen. Man måste verkligen välja de rätta vänner och rätta männsikor att vara dina vänner. Nån som du tror på, nån som alltid ska stå upp för dig. Det är så viktigt tycker jag. 
 
Också kan man med sina kompisar bara vara sig själv, och det är en av de viktigaste sakerna i livet med. Man ska inte leka någon annan bara för att göra andra glad, men istället ska man själv vara glad! You Only Live Once- YOLO!! ;)
 
Också är det såklart fantastiskt att vara med dina vänner. Man kan gå ner till stranden, åka till stan, göra så många roliga saker med den andra personen som man aldrig ska glömma! ;) 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 K
skriven :

Skit bra inlägg, fortsätt skriver sånna här varje veckaaa!