hastalskarelisa

En blogg om min vardag med mina hundar, hästar, många bilder och många inlägg! Hoppas du gillar min blogg och stannar kvar att läsa den ;)

Citronglass

Hej allihoppa, idag har varit ute med hunden 2 gånger, båda jättelånga rundor. På den andra rundan så gick vi och köpa glass med. Det var citronglass för mig denna gången, mums! Samma som sista gången med Julia. Första rundan så var vi typ ute i mer än ett timme, och det var härligt i vädret. När vi kom hem så började det regna, så vi var just i tid! 
 
Efter att har varit hemma en stund så bestämde jag mig att jogga en runda. Tog på mig mina sportkläder och joggade i 20 minuter, bara för att känna mig frisk och glad :) 
 
Efteråt så var det en hund här hemma som jag tränade. Vi tränade lite att vara lugn, som var jättebra för hunden för att han hade så mycket energi, och sen lite med att snurra runt, som var riktigt söt :) 
 
Sen har jag också skypat med Hannah, varit lite på min dator och varit ute.
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 K
skriven :

Låter som en härlig dag!