hastalskarelisa

En blogg om min vardag med mina hundar, hästar, många bilder och många inlägg! Hoppas du gillar min blogg och stannar kvar att läsa den ;)

Känner mig lycklig!

Hej alla! Är så himla glad just nu. Vill ni veta varför? För att min dröm kommer vara verklighet! Jag ska få en egen häst! Jag har provridit 7 hästar i totalt nu, och den sista ska det vara om det går bra med veterinären check också. Älskar henne redan :) 
 
Hon är 10 år gammal och heter Katie Cool. Hon älskar att bli klappat. När jag hoppade upp på henne trodde jag redan, denna hästen ska det vara. Hon har min nivå, och har ridit dressyr och ute lite med henne och det kände så bra! Om veterinären check blir bra med så ska vi köpa henne :) Lägger upp bilder senare :) 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 mikaela
skriven :

OJ vad roligt Lisa!!!

Du måste vara jätte lycklig! Så glad för din skull :D
Hoppas att du har det bra!