hastalskarelisa

En blogg om min vardag med mina hundar, hästar, många bilder och många inlägg! Hoppas du gillar min blogg och stannar kvar att läsa den ;)

Min bästis

 
Hej allihoppa! Var uppe tidigt imorse igen för att det var skola. Har så mycket att göra just nu med skolan, så mycket plugg och så vidare, men men, ska göra mitt bästa att hålla bloggen uppdaterat från och med idag igen! 
 
 
Idag har jag haft Franska och några andra lektioner i skolan. Var ganska lugn dag, men var väldigt trött innan så var nästan för trött för de sista lektionen av skolan, men nästa vecka ska jag bara lägga mig tidigare. Imorgon ingen skolan, glad. Istället ska jag åka och kolla på en till häst. En av de två hästarna från sista vecka skulle skulle vi åka tillbaka till denna helgen, men istället kom det upp en ny häst idag som vi hörde om, så jag ska först kolla på den :) Men berättar om det blir någonting, inte än :) 
 
 
Fick några fina presenter från min bästis, Tack Tack Tack för det! Är verkligen glad med de sakerna jag fick! :D 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: