hastalskarelisa

En blogg om min vardag med mina hundar, hästar, många bilder och många inlägg! Hoppas du gillar min blogg och stannar kvar att läsa den ;)

Mysigt dag igår med Julia!

Hade jättemycket kul med min kompis Julia igår! Vi cycklade lite runtomkring som var mysigt. Sen har vi ätit glass: zitroneglass och karamellglass, mums vad det var gott. Efteråt så cyklade vi hem till mig och hoppade lite på stutsmatan, snackade mycket och åt lite vindruvor :) Det var verkligen mysigt och hoppas vi kan göra det oftare! 
 
Idag har jag varit till tandläkaren och det gick bra. Sen har jag kollat lite små filmer på min computer, varit ute och cycklat och lite sånna saker. Igår/dagen innan igår, har jag skrivit några inställda inlägg med som kommer upp, ska fortfarande skriva åsiktsinlägget men det är så varmt ute nu och då är det inte skönt att sitta inne länge och skriva åsiktsinlägg, hoppas ni förstår det men den kommer ;) 
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: