hastalskarelisa

En blogg om min vardag med mina hundar, hästar, många bilder och många inlägg! Hoppas du gillar min blogg och stannar kvar att läsa den ;)

Step up!

Avklarat första skolveckan, och varit hemma en dag nu. Imorgon står det en full dag på schemat igen för att det är provridning på en häst, men berättar mer om hästen imorgon. 
 
Idag har jag varit ut och joggat i en halvtimme i regnet, varit ute med hunden några gånger, varit till veterinären för att köpa lite mer medicin för min hund. Det går bra med honom men han har ont i höfterna och då sa veterinären att vi skulle ge honom detta medicinet, och det verkligen hjälper. Det går mycket bättre med honom. Några dager går det inte så bra, men de flesta dagarna går det mycket bättre. Han springer igen och leker, och verkligen njuter av livet igen. Så om din hund har detta också, och du vill hjälpa hunden med, lämna en kommentar! :) 
 
Sen har jag bakat äpplekaka och kollat på en jättebra film med: Step Up! Kolla på den också! Rekommenderar den! 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Friskey
skriven :

Step up filmerna är så himla bra! :D